Groene Start Drinkontbijt

De dag goed beginnen doe je met een voedzaam ontbijt. Dit drinkontbijt bevat alles β€” wellicht op een goede espresso na β€” wat je nodig hebt om de vroege uurtjes door te komen. En het kost je in de ochtend maar 5 minuten tijd. Let’s go!

Recept uit mijn boek Kickstart en de prachtige foto is door Lize Jansen gemaakt.

DifficultyBeginner

Yields1 Serving
Prep Time5 minsCook Time5 minsTotal Time10 mins
 2 kiwi's
 200 ml sojayoghurt
 15 gepelde pistachenoten
 50 g spinazie
 1 el appelstroop
 1 el gebroken lijnzaad
 kaneel
 3 el havermout
1

Schil de kiwi's en doe ze in een blender. Voeg sojayoghurt, pistachenoten, spinazie, appelstroop, lijnzaad en kaneel toe. Blend 30 seconden totdat alles gemengd is.

2

Voeg vervolgens de havermout toe, meng goed en laat dit 10 minuten zacht worden. Serveer in een glas (met rietje) of neem het mee voor onderweg.

Ingredients

 2 kiwi's
 200 ml sojayoghurt
 15 gepelde pistachenoten
 50 g spinazie
 1 el appelstroop
 1 el gebroken lijnzaad
 kaneel
 3 el havermout

Directions

1

Schil de kiwi's en doe ze in een blender. Voeg sojayoghurt, pistachenoten, spinazie, appelstroop, lijnzaad en kaneel toe. Blend 30 seconden totdat alles gemengd is.

2

Voeg vervolgens de havermout toe, meng goed en laat dit 10 minuten zacht worden. Serveer in een glas (met rietje) of neem het mee voor onderweg.

Groene Start Drinkontbijt


No Comments

  • Yvonne

    09:36, 28 juni 2017 Beantwoorden

    Wat ontzettend lekker! Nooit hield ik van groene smoothies maar deze heeft mij overtuigd. Heb hem nu al voor de tweede keer gemaakt. Hij staat op mijn favoriete lijstje


Leave Comment


Your Name *
Your Email *
Your Website
Comment *